Calzedonia Group wchodzi z dwiema markami do Galaxy


Należące do EPP Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy powiększyło ofertę bielizny o propozycję dwóch marek z portfolio Calzedonia Group. W szczecińskim centrum ruszył pierwszy w regionie salon popularnej wśród młodszych konsumentek marki Tezenis i słynącej z subtelnej elegancji – Intimissimi.
– W Galaxy śledzimy najnowsze globalne trendy konsumenckie i wybieramy te najlepiej odpowiadające na potrzeby naszych klientów w Szczecinie i okolicach, czyli bardzo kosmopolitycznym regionie Polski. Obserwowane na światowym rynku potrzeby klientek szukających komfortu i wygody są uniwersalne, a segment bieliźniarski prężnie się rozwija, również w Galaxy. Dlatego do współpracy przy poszerzeniu naszego portfolio zaprosiliśmy lidera tego rynku – Calzedonia Group. Pierwszy sklep Tezenis w regionie będzie magnesem dla zwolenniczek młodzieżowego stylu. Intimissimi ma wierną grupę klientek i klientów ceniącą włoską elegancję – mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (60%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.