PARTNERZY PORTALU


Carrefour miał blisko 500 mln euro sprzedaży w Polsce

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 12 kwi 2012 10:23

Carrefour podał wyniki za pierwszy kwartał bieżącego roku. W tym czasie sprzedaż wzrosła o 1,5 proc do 22,5 mld euro. Sprzedaż w Europie wyniosła 6,179 mld euro, a w Polsce - 496 mln euro.

W pierwszym kwartale roku w Europie (z wyłączeniem Francji) spółka otworzyła tylko jeden hipermarket, 12 supermarketów, 58 sklepów convenience oraz 1 placówkę typu cash&carry. Obecnie w całej Europie (oprócz Francji) działa 4,128 sklepów z logo Carrefoura: 509 hipermarketów, 1,858 supermarketów, 1,746 sklepów convenience oraz 15 cash&carry).

- Carrefour zanotował lekki wzrost obrotów w I pierwszym kwartale, wsparty przez ciągły wzrost na rynkach wschodzących. We Francji na naszą sprzedaż wpłynęła nowa oferta, dzięki której chcemy odzyskać cenową konkurencyjność. W Południowej Europie zanotowaliśmy spadek wydatków w kategoriach non-food, ale to zostało zrównoważone przez bardzo satysfakcjonujące wyniki w Ameryce Łacińskiej, szczególnie Brazylii. Trendy, które obserwujemy w tym okresie i trudne warunki dla handlu umacniają naszą determinację, by kontynuować wykonywanie naszego planu ratunkowego we Francji, skupiając się na efektywności operacyjnej i dalszym rozszerzaniu oferty pod marką własną oraz kontynuowaniu ekspansji na rynkach rozwijających się - powiedział Lars Olofsson, prezes Carrefoura.

Wyniki spółki są bardzo zbliżone do szacowanych przez analityków. Jak niedawno pisaliśmy, dziesięciu analityków ankietowanych przez Reuters szacowało średnio, że sprzedaż Carrefoura w pierwszym kwartale wyniesie 22,6 miliarda euro.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.120.150
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!