Na koniec 2018 roku francuski detalista posiadał w naszym kraju 850 placówek w porównaniu do 896 w 2017 roku. Sieć miała 89 hipermarketów, 152 supermarkety i 609 sklepów convenience. Rok wcześniej Carrefour miał 89 hipermarketów, 151 supermarketów i aż 656 sklepów convenience.

Prezes Grupy Carrefour, Alexandre Bompard, podsumowując ubiegły rok mówił: Rok 2018 był dla nas bardzo pracowity i kluczowy pod względem realizacji naszego docelowego planu. Musieliśmy usprawnić model biznesowy i stworzyć organizację, która jest prostsza, bardziej elastyczna i otwarta na partnerstwa. Wiele pozostaje jeszcze do zrobienia, ale nie ma wątpliwości, że odzyskaliśmy rozpęd w oparciu o wspólny cel: żywieniową transformację.

Czytaj więcej na Dla Handlu

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl