Carrefour kontynuuje inwestycje w strategię omnikanałową i dalszy rozwój e-grocery w Polsce. W niespełna 3 miesiące od otwarcia internetowego sklepu spożywczego w Katowicach, Carrefour wchodzi z ofertą e-grocery na kolejny rynek. Sieć uruchomiła właśnie internetowy sklep spożywczy w Krakowie.
Kraków to kolejne po Warszawie i Katowicach duże miasto, którego mieszkańcy mogą już skorzystać z usługi zamawiania i dostawy ponad 20 tysięcy różnych produktów spożywczych i przemysłowych dostępnych w e-sklepie spożywczym Carrefour. Tak dynamiczny rozwój e-zakupów to wynik przyjętej przez sieć strategii omnikanałowości oraz ambicji Carrefour, aby zostać liderem zakupów internetowych w Polsce.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze