PARTNERZY PORTALU

Carrefour połączy klientów ze sprzedawcami

Carrefour połączy klientów ze sprzedawcami
fot. Fotolia
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 23 paź 2017 11:15

Nową internetową platformę sprzedaży testuje Carrefour. Marketplace łączący klientów ze sprzedawcami jest już w końcowej fazie testów. Wersja beta platformy działa od 20 października.

Marketplace zaoferuje towary, które do tej pory były niedostępne w stacjonarnych sklepach sieci, a zapewnią je współpracujący z Carrefour zweryfikowani sprzedawcy - informuje Carrefour.

Po dokonaniu zakupu klienci, korzystający z Carrefour Marketplace, będą mogli wybierać między dostawą kurierską, a odbiorem w sklepie Carrefour w ramach usługi click&collect. Usługa click&collect będzie początkowo dostępna tylko dla produktów z portfolio Carrefour, a później zostanie rozszerzona również o pozostałych sprzedawców - podaje Carrefour.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Carrefour nie podaje jeszcze dokładnej daty wystartowania platformy, informując, że odbędzie się to w IV kwartale 2017 roku.

Przypomnijmy, Michał Wójcik, Senior Manager ds. Marketplace mówił, że poprzez Marketplace, Carrefour łączy sprzedaż online i offline. – Na Marketplace będą też informacje o gazetkach Carrefoura, wszystkie komunikaty marketingowe, m.in. kampania z Napoleonem oraz usługi finansowe, typu Karta Rodzinka – dodał Wójcik.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.110.128
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!