Carrefour przeznacza coraz większe kwoty na inwestycje w Europie

Przychody netto ze sprzedaży Grupy Carrefour wyniosły w I półroczu 2014 r. 35,8 mld euro (36,4 mld euro w I poł. 2013 r.), co oznacza wzrost o 3,4 proc. przy stałym kursie wymiany i spadek o 1,6 przy zmiennym kursie. EBITDA to 1,5 mld euro. Zysk netto w udziale Grupy wyniósł 441 mln euro w porównaniu do 902 w pierwszej połowie 2013 roku.
Na inwestycje w Europie poza Francją Grupa przeznaczyła 113 mln euro względem 97 mln euro roku temu. Na rodzimym rynku było to 424 mln euro (353 mln euro w I pol. 2013 r.).
Na koniec pierwszego półrocza Grupa Carrefour posiadała łącznie 10 412 sklepów.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.