Carrefour rośnie w Polsce


Grupa Carrefour zanotowała 21 mld euro sprzedaży w III kw. Oznacza to wzrost o 2,1 proc. w ujęciu LfL i wzrost o 2,8 proc. przy uwzględnieniu stałego kursu wymiany walut.
W Europie Carrefour zanotował 5,8 mld euro sprzedaży, co oznacza spadek o 1,5 proc. w ujęciu LfL i 1,3 proc. spadek przy uwzględnieniu stałego kursu wymiany walut. W Polsce sprzedaż wyniosła 494 mln euro i w ujęciu LfL wzrosła o 2,7 proc. (rosnąca sprzedaż detaliczna ograniczyła negatywny wpływ zakazu handlu).
W III kw. sprzedaży żywności online w Grupie wzrosła o 30 proc.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Sieć ogłosiła także postępy w realizacji planu «Carrefour 2022». Należą do nich:
- Wprowadzenie oferty omnichannel: otwarcie nowych punktów odbioru zakupów dla kierowców i pieszych, rozszerzenie oferty dostaw do domu; Usługa click&collect oraz dostawy do domu oferowana jest w 9 krajach i obejmuje ponad 1000 punktów odbioru. W 6 krajach dostępna jest usługa expresowa - dostawy w godzinę.
- Przyspieszenie reorganizacji oferty handlowej sieci; modernizacje sklepów; przyspieszenie planu zmniejszenia powierzchni sprzedaży w hipermarketach; uruchomienie testów sklepu w sklepie (Darty we Francji);
- Wdrożenie sojuszy zakupowych z Système U i Tesco; Pierwsze efekty wdrożenia spodziewane są w 2019 roku.
- Zamknięcie planu dobrowolnych odejść pracowników obejmującego 2400 stanowisk w centrali we Francji;
- Realizacja programu inwestycyjnego na poziomie 1,7 mld euro - 1,8 mld euro w 2018 r.
- Promowanie transformacji żywnościowej: sukces kampanii międzynarodowej "Act for Food";
- Przejęcie sieci SoBio we Francji, specjalizującej się w produktach ekologicznych.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.