Carrefour wyróżnia się na tle wszystkich hipermarketów. Obecny oraz ubiegły rok to czas ekspansji francuskiej sieci handlowej, która ma najmniej kłopotów. Jest to szczególnie widoczne w Polsce oraz całym naszym regionie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w dziale doradztwa transakcyjnego KPMG w Polsce.
Potwierdzają to zarówno rezultaty like-for-like, jak i mocne nastawienie na rozwój. Chodzi przede wszystkim o zdecydowane rozwijanie muliformatowości.
Piotr Grauer przypomina, że Carrefour nie postawił tak mocno na hipermarkety, jak chociażby Auchan po przejęciu sklepów Real, ale operuje na znacznie szerszym portfelu.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (72%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze