Carrefour rusza z nową siecią


Carrefour Polska otworzy sieć franczyzowych sklepów "Carrefour Bio". Detalista testuje nowy koncept w Warszawie. Placówka ruszy jeszcze w tym roku. Jak zapowiada sieć, będzie to mały format dla nowoczesnego klienta. Oferta ma być przystępna cenowo. Jeśli format zostanie dobrze przejęty w Warszawie, pojawi się także w innych miastach.
Trend na żywność bio i ekologiczną jest coraz silniejszy, także w Polsce. Polak średnio wydaje rocznie ok. 30 zł na tego typu produkty, Niemiec zaś ok. 180 zł. W Polsce działa 1,6 mln gospodarstw rolnych, z czego tylko 23 tys. to gospodarstwa ekologiczne.
Grupa Carrefour wdraża Act for Food - program konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości. W jej ramach na Zdrowej Półce będzie dostępnych 1500 artykułów prozdrowotnych i dietetycznych z gwarancją najniższej ceny. Produkty Carrefour bio, których jest obecnie 70 będą sprzedawane z 10 proc. rabatem. Poszerzana będzie oferta produktów wegańskich, których obecnie jest 167 plus 68 kosmetyków ze składników roślinnych. Do 2025 roku zostaną wycofane z sieci jaja klatkowe. Rozwijane będą też kontrakty farmerskie na dostawy lokalnych warzyw i owoców od polskich dostawców m.in. w ramach oferty Jakość z Natury.
W czerwcu br. Carrefour otworzył w Paryżu sklep Carrefour City BEAUPASSAGE, w którym jedna trzecia powierzchni dedykowana jest produktom wegańskim, organicznym, ekologicznym i bezglutenowym. Sklep oferuje 1500 takich produktów. W całej Francji detalista ma 20 sklepów bio, a współtworzył je Christophe Rabatel, nowy dyrektor generalny Carrefour Polska.
W Polsce sieć wprowadziła już m.in. pieczywo marki własnej bio oraz gamę produktów SENS. System SENS umożliwia klientom Carrefour łatwiejsze komponowanie zdrowej, zbilansowanej diety.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.