Carrefour rozszerzył dwie linie kredytowe na łączną kwotę 3,9 mld euro. Środki zostaną przeznaczone na CSR-owy program żywieniowej transformacji. - Rozpoczynamy kampanię Act For Food, by zmieniać postawy zarówno klientów, uświadamiając ich, jak mogą się lepiej odżywiać, jak również producentów, motywując ich do dostarczania na rynek lepszych produktów. Możemy spowodować prawdziwą transformację żywieniową nie tylko na półkach Carrefour, ale na talerzach wszystkich Polaków – powiedział Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska.
Transakcje są częścią strategii francuskiego detalisty, polegającej na zabezpieczeniu długoterminowych źródeł finansowania (średni okres kredytowania został wydłużony z 3,1 roku do 5 lat).
Matthieu Malige, dyrektor finansowy sieci, oświadczył: - Jesteśmy dumni z bycia pionierem w operacjach związanych z CSR, co stanowi kolejny krok w dążeniu Carrefoura do objęcia pozycji lidera, jeśli chodzi o jakość żywności w naszych sklepach. Sukces tych transakcji odzwierciedla zaufanie instytucji finansowych do naszej sieci.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (38%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze