Carrefour wciąż dostrzega potencjał w hipermarketach

W Polsce jest miejsce na nowe hipermarkety - tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska. Kluczowe w tym zakresie jest zagospodarowanie najbardziej atrakcyjnych nieruchomości.
W październiku Carrefour otworzył nowy hipermarket. Czy oznacza to, ze Carrefour wraca do inwestowania w swoje największe placówki?
Tak, po kilku latach wróciliśmy do otwierania hipermarketów. W połowie października 2014 r. otworzyliśmy w Pile nasz 96 hipermarket na polskim rynku. Już teraz mogę powiedzieć, że doskonale wpisał się on w potrzeby lokalnych klientów. Dlatego chcemy kontynuować ekspansję w tym formacie otwierając nawet kilka hipermarketów rocznie. W 2014 roku sfinalizowaliśmy umowy dotyczące uruchomienia czterech nowych placówek w dużych galeriach handlowych, m.in. w Wołominie (CH Fabryka), Poznaniu (CH Posnania) oraz dwie w Warszawie (Galeria Wilanów oraz Galeria Północna). Mimo iż wydaje się, że rynek hipermarketów w Polsce jest nasycony, to nadal widzimy możliwości rozwoju tego formatu sklepów, ale w wyselekcjonowanych i najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (18%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0