PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Carrefour z 11% wzrostem zaufania klientów w czasie pandemii

Carrefour z 11% wzrostem zaufania klientów w czasie pandemii
Sklep Carrefour w galerii Posnania. Fot. Mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 lip 2020 10:58

Przykasowe ekrany pleksi, wklejone linie ułatwiające utrzymanie dostępu, a także usługa click&collect - działania podjętej przez Carrefour jako odpowiedź na pandemię koronawirusa przełożyły się na 11% wzrost zaufania klientów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 lip 2020 10:58

Sklepy Carrefour dostosowane są do wymogów sanitarnych, wdrożono w nich rozwiązania ułatwiające dokonywanie bezpiecznych zakupów, wszyscy pracownicy noszą maseczki lub przyłbice, a sieć stale przypomina i apeluje do klientów o zakrywanie ust i nosa podczas wizyt w placówkach. 

Już na początku pandemii, Carrefour jako pierwsza sieć handlowa wprowadził do swoich sklepów przykasowe ekrany pleksi. Wypracowane w czasie kryzysu koronawirusowego rozwiązania i usługi działają we wszystkich sklepach sieci stanowiąc przykład dobrych praktyk, a bezpieczeństwo dokonywania zakupów niezmiennie znajduje  się w centrum uwagi sieci.

Jak wynika z raportu „Zaufanie Polaków do sieci handlowych w czasie pandemii”, zrealizowanego przez agencję Catchers oraz Instytut Badawczy IPC, zaufanie konsumentów do Carrefour zwiększyło się o imponujące ponad 11%. Pomimo obecnego spowolnienia pandemii, firma konsekwentnie kontynuuje podjęte działania i rygorystycznie przestrzega najwyższych standardów sanitarnych, w tym dezynfekcji. We wszystkich sklepach przy stanowiskach kasowych oraz ladach obsługiwanych przez pracowników  wyklejone są także odpowiednie linie ułatwiające utrzymywanie odstępu. 

Ponadto, Carrefour wprowadził na swojej stronie internetowej narzędzie Traffic Meter, dając klientom możliwość sprawdzenia natężenia ruchu w wybranym przez konsumenta sklepie i tym samym świadomego zaplanowania wizyty w sklepie, gdy ruch jest mniej intensywny. Firma postawiła również na rozwój usług e-commerce. We wszystkich super- i hipermarketach sieci wprowadzono możliwość odbioru zakupów spożywczych zamówionych w sklepie internetowym sieci. To usługa click&collect dla zakupów spożywczych, w ramach której pracownicy wybranego sklepu stacjonarnego za darmo skompletują zakupy według złożonego na stronie carrefour.pl zlecenia. Zamówienie odebrać można w punkcie obsługi klienta wybranego sklepu nawet tego samego dnia.

 

 

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.173.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!