PARTNERZY PORTALU


Castorama korzysta z okazji. Portfel większy o 70 tys. mkw. i ambitne plany

Castorama korzysta z okazji. Portfel większy o 70 tys. mkw. i ambitne plany
Zakupione centra Tesco przejdą remodeling i zostaną zaaranżowane zgodnie z najnowszym konceptem sieci, a dodatkowo część zostanie powiększona. fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 lut 2021 08:50

Zespół ekspertów BNP Paribas Real Estate Poland, specjalizujących się w doradztwie w obszarach rynku inwestycyjnego, rynków kapitałowych oraz strategii inwestycyjnych, kompleksowo wspierał Castoramę w zakupie pięciu nieruchomości należących do Tesco. Wszystkie przejdą remodeling i zostaną zaaranżowane zgodnie z najnowszym konceptem sieci, a dodatkowo część zostanie powiększona. Transakcja była jedną z bardziej znaczących w ostatnim kwartale minionego roku.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 lut 2021 08:50

Na listę nowych lokalizacji Castoramy wpisanych zostało łącznie pięć obiektów. Każdy z nich przejdzie remodeling, dostosowując się nie tylko do wysokich standardów nowego właściciela, stawiających klienta w centrum, niezależnie od formy zakupów – tych w sklepach tradycyjnych jak i w świecie online – ale także do nowych realiów w jakich będą funkcjonować i będą się rozwijać tego typu miejsca. Wszystkie nowe lokalizacje, pod szyldem, na którym pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z żółtym łącznikiem, zostaną zaprojektowane i urządzone w zgodzie z najświeższym konceptem sieci. Dodatkowo, Castorama planuje rozbudowę dwóch najmniejszych obiektów, w Starogardzie Gdańskim oraz w Olsztynie. Powierzchnia pozostałej trójki – w Rzeszowie, Tychach i w Rudzie Śląskiej – nie zmieni się.

- Transakcja jest efektem realizacji przez Castoramę strategii ekspansji, rozwoju sieci i inwestycji w nowe obiekty. Handel nie znosi próżni, a pandemia tylko przyspieszyła zmiany. Nowe okoliczności to szansa dla tych, którzy potrafią się dostosować i sprawnie zrewidować swoje strategie. Na rynku nadal jest spora liczba inwestorów, którzy nie rezygnują z planów rozwojowych i aktywnie poszukują nowych lokalizacji. Swoją szansę wykorzystuje właśnie Castorama - mówi Mateusz Skubiszewski, dyrektor Działu Rynków Kapitałowych, BNP Paribas Real Estate Poland.

Jednym z efektów koronawirusa, poza wzrostem zainteresowania rynkowych graczy centrami convenience i parkami handlowymi, jest również utrzymująca się na wciąż wysokim poziomie popularność zakupów w sklepach DIY. Castorama modelowo pokazuje, że zakupy e-commerce nie sprostają wszystkimi oczekiwaniom klientów, a sklepy stacjonarne tej kategorii to także showroomy i punkty doradztwa w których można skorzystać z wiedzy ekspertów z różnych dziedzin.

Sieć inwestuje i rozwija strefy, na przykład kuchni czy łazienki, w których klienci w jednym miejscu mogą zobaczyć i ocenić, jak sprawdzają się różne rozwiązania techniczne, a także jak pasują do siebie pod kątem kolorystyki, materiału, z którego są wykonane czy rozmiaru zestawienia różnych mebli, akcesoriów oraz dekoracji. Ponadto klienci mogą na miejscu sami stworzyć projekt pomieszczenia, np. kuchni czy łazienki lub skorzystać z porad doradców i wspólnie z nimi zaprojektować wnętrze. Takie udogodnienie stanowi dużą przewagę nad zakupami w sieci. Klienci mogą dokładnie obejrzeć produkty a później wpisać je w swój projekt.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Paweł 2021-02-01 10:23:50
    A gdzie są Żary tu też przerabiają Tesco na Castoramę.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.58.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!