Przychody za okres styczeń – marzec wyniosły 1 033 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2018 o 57 proc. - podała spółka.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za marzec 2019 wyniosły ponad 316 mln zł (w tym 6,1 mln zł – eobuwie.pl S.A., 38,0 mln zł Karl Vögele AG i 6,7 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 86 proc., narastająco za okres styczeń – marzec wyniosły około 717 mln zł (w tym 13,2 mln zł – eobuwie.pl S.A., 105,2 mln zł Karl Vögele AG i 6,7 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 56% w stosunku do roku 2018. Przychody w kanale internetowym za marzec 2019 wyniosły 124 mln zł (w tym 2,4 mln zł Karl Vögele AG, 2,6 mln zł DeeZee Sp. z o.o. i 1,3 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 89 proc. Narastająco za okres styczeń – marzec wyniosły 289 mln zł (w tym 6,6 mln zł Karl Vögele AG, 7,0 mln zł DeeZee Sp. z o.o. i 1,3 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 72 proc. w stosunku do roku 2018.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (0%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL