W ujęciu rok do roku o 43 proc. wzrosły również łączne przychody wypracowane od stycznia do kwietnia br. i  wyniosły 1,562 mld zł.

Przychody ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych za kwiecień 2019 r. wyniosły 376 mln zł (w tym 7,2 mln zł eobuwie. pl, 42 mln zł Karl Vögele oraz 6,8 mln zł sprzedaży Gino Rossi). Z kolei przychody w kanale internetowym za kwiecień wyniosły 133,8 mln zł (wzrosły o 48 proc. rdr). W okresie obejmującym cztery pierwsze miesiące br. sprzedaż e-commerce osiągnęła poziom 425,8 mln zł przychodów (więcej o 64 proc. rdr.).
 
Łączna powierzchnia sklepów wszystkich marek należących do grupy wyniosła na koniec kwietnia 688,7 tys. mkw.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl