Wzrost sprzedaży o 2 proc. zanotowała w marcu br. sieć CCC. Niewielki wzrost osiągnięto przy znacznie większej powierzchni sprzedażowej oraz akwizycji sklepu internetowego.
W marcu br. CCC sprzedało towary za 208 mln złotych. Przed rokiem było to o 2 proc. mniej. Jeśli chodzi o sprzedaż w sieci detalicznej, spadek sprzedaży wyniósł aż 8,5 proc. do 177 mln złotych.
Od stycznia CCC zanotowało przychody na poziomie 529 mln złotych - o 22,6 proc. więcej niż w 2015 roku. W sieci detalicznej sprzedaż wyniosła 454 mln złotych i była o 10,4 proc. wyższa od ubiegłorocznej.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze