CCC poszerza zagraniczny e-commerce


Grupa CCC w zeszłym tygodniu uruchomiła dla swoich klientów w Rumunii sprzedaż przez witrynę ccc.eu i możliwość robienia zakupów z dostawą do domu. To kolejny po Czechach i Słowacji zagraniczny rynek e-commerce brandu CCC. W 2020 roku planowane jest również udostępnienie aplikacji mobilnej CCC w Rumunii i dalszy rozwój kanałów cyfrowych dla klientami na Węgrzech oraz w Austrii.
– Platforma sprzedaży online CCC rozwija się dynamicznie na wszystkich rynkach, na których ją wprowadziliśmy. Rumunia to jeden z naszych trzech najważniejszych krajów, na którym zgodnie z przyjętą strategią GO.22 chcemy zwiększać udziały rynkowe. W Rumunii realizujemy solidną sprzedaż zarówno w tradycyjnym kanale jak również poprzez online, co widzimy na przykładzie marki eobuwie, która jest na tym rynku od 2015 roku, a w 2019 roku zanotowała dwucyfrową dynamikę sprzedaży. Sprzedaż wielokanałowa zapewnia lepsze i szersze dotarcie do klienta oraz większe bezpieczeństwo działalności. Społeczność rumuńska jest silnie zorientowana na modę, a e-commerce notuje tam jedne z największych wzrostów w Europie. Widzimy ogromny potencjał w tym rynku - mówi Jakub Jasiński, dyrektor ds. Omnichannel CCC.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (35%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.