CCC stawia na otwarcia


Trzeci kwartał bieżącego roku w CCC stał pod znakiem dalszej ekspansji na zagranicznych rynkach.
W trzecim kwartale 2018 r. grupa kapitałowa CCC powiększyła sieć sprzedaży o ponad 22 tys. mkw. Na 30 września sieć sprzedaży grupy obejmowała 1181 placówek sieci CCC.
Grupa otworzyła trzy salony w Rosji i Austrii, po 2 salony na Węgrzech i w Rumunii, po jednym w Czechach, Słowacji, Słowenii i na Ukrainie.
Powierzchnia sprzedaży grupy CCC na koniec września 2018 r. wyniosła 682,9 tys. mkw., co stanowi wzrost o 147 tys. mkw. w stosunku do stanu na koniec grudnia 2017 r.), na co złożyły się otwarcia i powiększenia sklepów CCC (+58,9 tys. mkw.), oraz nabycie szwajcarskiej spółki Karl Vogele (+ 88,13 tys. mkw).
Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych sieci CCC wzrosła o 16,1 proc. i wyniosła 576,3 tys. mkw. (w tym 273,9 tys. mkw. w Polsce).

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.