PARTNERZY PORTALU


CCC uruchomiło już ponad 580 sklepów. W promocji stawia na Instagram i influencerów

CCC uruchomiło już ponad 580 sklepów. W promocji stawia na Instagram i influencerów
Sklep CCC, fot. materiały prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 05 maj 2020 14:34

Grupa CCC, producent obuwia, właściciel sieci sklepów i platform online, równolegle z ponownym otwarciem sklepów rozpoczyna kampanię „Tęskniliśmy za Wami”, w której proponuje promocje na asortyment. Łącznie Grupa otworzyła 470 sklepów w Polsce oraz 173 w Europie.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 05 maj 2020 14:34

CCC ponownie stopniowo otwiera swoje sklepy stacjonarne po decyzji o odmrożeniu gospodarki, które było związane ze stanem zagrożenia epidemiologicznego w Polsce. W I etapie od 20 kwietnia otwarto ponad 130 sklepów w parkach handlowych w mniejszych miejscowościach w całej Polsce. 4 maja Grupa otworzyła łącznie 470 sklepów (spośród 1219 w całej Europie) w centrach handlowych.

W okresie zamknięcia sklepów i funkcjonowania tylko sprzedaży online, marka zintensyfikowała obecność w mediach społecznościowych, szczególnie na Instagramie, gdzie umożliwiła klientom zakupy i akcje contentowe (m.in. poprzez livy, InstaStories). W ostatnich 8 tygodniach brand rozpoczął współpracę z blisko 200 influencerami.

Intensyfikacja działań na Instagramie jest także dodatkowym wsparciem w ramach omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, bazującego na sprzedaży online i offline - w sklepach.

Tym samym, po zakończeniu kampanii #hometimestories odnoszącej się do konieczności izolacji w domach firma rozpoczyna kampanię pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” i kieruje do klientów specjalne akcje rabatowe – 20% na pierwszy produkt, 30% na drugi i 50% na trzeci (dotyczy całego asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych).

W okresie zamknięcia sklepów blisko 200 influencerów o zasięgach na poziomie ok. 20-50 tys. followersów prezentowało na swoich profilach obuwie marek z portfolio CCC, tj. Sprandi czy Jenny Fairy. W ramach aktywności oferowali oni obserwującym unikalne kody rabatowe, które umożliwiały zakupy ze zniżką w sklepie online CCC. CCC współpracuje także długoterminowo z kilkudziesięcioma najbardziej wpływowymi influencerami m.in. ekspertkami modowymi, stylistkami, trenerkami sportowymi, czy blogerkami parentingowymi.

- CCC od dawna wykorzystuje Instagram nie tylko do budowy wizerunku, ale także rozwoju sprzedaży. Instagram doskonale sprawdza się w budowaniu społeczności wokół produktu, a czas pandemii jeszcze wyraźniej pokazał, że utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i przyjaciółmi marki jest niezwykle istotne i przekłada się na zaangażowanie i decyzje zakupowe - mówi Jakub Grzelak, dyrektor sprzedaży Grupy CCC.

- Konto CCC na Instagramie ma już ponad 200 tysięcy obserwujących, a mistrzem w budowaniu zaangażowanej społeczności jest marka DeeZee, której konto śledzi ponad pół miliona osób. To największe konto modowe w Polsce, a cały czas rośnie. Planujemy dalsze rozszerzanie wykorzystania kolejnych mediów społecznościowych jako istotnych kanałów wizerunkowych i sprzedażowych, bo widzimy, że po pierwsze nasi klienci chcą być w nich obecni razem z nami, a po drugie chętnie przechodzą ze świata online do offline, czyli sklepów stacjonarnych - dodaje.

- Wchodzimy w fazę stopniowego powrotu do normalności komunikacyjnej po COVID-19. Otwieramy sklepy i w związku z tym przygotowaliśmy szereg aktywności pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami”. Bardzo cieszymy się z możliwości ponownego spotkania z naszymi klientami - mówi Jakub Grzelak.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.205.93.2
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!