- W związku z aktualną sytuacją społeczno-gospodarczą, musimy zaakceptować spadki obrotów w
sklepach stacjonarnych spodziewamy się, że w najbliższym czasie to się nie zmieni. Konsekwentnie
od kilku miesięcy stawiamy na rozwój e-commerce. Myślimy o współpracy z multiplatformami
obecnymi na naszym i na zagranicznych rynkach. Pracujemy także nad uruchomieniem kolejnego
sklepu internetowego na Ukrainie – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Polskie sklepy stacjonarne w III kwartale 2020 roku osiągnęły przychody na poziomie 40,8 mln zł.
Jest to wynik o 6 proc. niższy od odnotowanego w analogicznym okresie 2019 roku. Sieć sklepów
stacjonarnych Buslik w omawianym okresie wygenerowała 44,1 mln zł przychodów – jest to o
20 proc. mniej niż III kwartale ubiegłego roku.

Nadal bardzo dużą popularnością wśród kupujących cieszy się kanał e-commerce. Przychody ze
sprzedaży w polskim sklepie internetowym wyniosły 10,5 mln przychodów i jest to wynik wyższy
od odnotowanego w analogicznym okresie ubiegłego roku o 66 proc. W omawianym okresie sklep
internetowy sieci Buslik osiągnął przychody w wysokości 2,7 mln zł. Jest to wzrost o 62,1 proc.
względem II kwartału 2019 roku.

Narastająco, od stycznia do końca września Grupa CDRL wygenerowała 292,9 mln zł przychodów.
Jest to wynik niższy od ubiegłorocznego o ponad 10 proc.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl