PARTNERZY PORTALU


Centra convenience odrabiają straty po lockdownie

  • Autor:
  • Dodano: 27 sie 2020 10:38

Trzy miesiące wystarczyły centrom convenience z portfela Newbridge, aby zacząć zbliżać się do footfall'u z roku ubiegłego. Obiekty w Krakowie, Toruniu i Łodzi znacznie szybciej odzyskują klientów, niż inne centra handlowe tego formatu. Rosną także wydatki klientów.

Wciąż przybywa klientów

Od zniesienia lockdownu rośnie liczba klientów w centrach Nowe Czyżyny w Krakowie, Nowe Bielawy w Toruniu i Nowa Górna w Łodzi. Sam tylko maj przyniósł powrót 80% robiących zakupy. Czerwiec umocnił ten trend, przynosząc wyniki sięgające blisko 90 proc. wyników z czerwca roku ubiegłego. Lipiec zaowocował kolejnymi wzrostami. W porównaniu do wyników z lipca ubiegłego roku, do Nowych Bielaw powróciło ponad 90 proc. klientów. Także w Nowych Czyżynach lipcowy footfall kolejny miesiąc z rzędu zbliżył się do poziomu 90 proc. ubiegłorocznego. Zyskała także Nowa Górna w Łodzi.

- Dynamika rosnącego footfall’u w centrach Newbridge jest większa niż w większości obiektów tego formatu na rynku. Co więcej, to tempo nie słabnie. Tutaj nie ma już mowy o chwilowym wzroście spowodowanym "odmrożeniem" oferty. Wyraźnie widać, że sytuacja wraca do normy, a ruch w centrach stabilizuje się. Przed nami wciąż jednak wiele pracy, aby utrzymać tę tendencję - mówi Marta Drzewiecka, Portfolio Property & Marketing Manager w Newbridge Poland.

Rosną obroty najemców

Powrót klientów to nie jedyna pozytywna informacja jaka płynie z Newbridge. Klienci, którzy odwiedzają centra inwestora wydają w nich coraz więcej. Wszystkie trzy obiekty zanotowały w lipcu wzrost obrotów przypadających na jednego klienta. W Nowych Bielawach skoczyły one o ponad 16,3 proc. w stosunku do lipca ubiegłego roku, w Nowych Czyżynach o ponad 14 proc., a w Nowej Górnej o blisko 7,6 proc.

- Wyraźnie obserwujemy wzrost wydatków klientów i to już kolejny miesiąc z rzędu. Lipiec przyniósł wzmocnienie się tego pozytywnego trendu. Spora w tym zasługa bardzo intensywnego sezonu wyprzedażowego, ale także zmian w zachowaniach konsumentów. Szybkie i celowe zakupy powoli wypiera znów dłuższy shopping - mówi Drzewiecka.

Convenience atrakcyjniejsze?

Zdaniem Drzewieckiej, wpływ na skuteczną walkę z koronakryzysem w centrach Newbridge ma dziś kilka czynników. - Nie rozczarowaliśmy klientów. Już od maja nasza oferta dostępna była niemal w komplecie. Od czerwca z kolei działa 100 proc. sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Nie zmagamy się więc z "dziurami" w ofercie, jakie powstały w wielu centrach po pandemii - mówi.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!