PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Centra Gemini Park umacniają footfall

Centra Gemini Park umacniają footfall
Gemini Park Tarnów
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2020 11:10

Minione wakacje przyniosły spółkom należącym do grupy Gemini Holding dalszy wzrost footfall w należących do nich centrach handlowych. Już lipiec przyniósł kontynuację trendu wzrostowego z maja i czerwca. W pierwszym miesiącu wakacji w Gemini Park Bielsko-Biało zanotowano powrót rok do roku 86 proc. klientów. 85 proc. odzyskało z kolei Gemini Park Tychy, a do Gemini Park Tarnów wróciło 75 proc. odwiedzających.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2020 11:10

 

Sierpień przyniósł z kolei stabilizację tego trendu. Był to czwarty miesiąc z rzędu od lockdown'u, w którym centra Gemini Park zanotowały wzrosty. I tak, bielski obiekt odrobił blisko 86 proc. footfall'u w stosunku do tego samego miesiąca przed rokiem. Taki sam wynik zanotowała tyska galeria. Tutaj również footfall sięgnął poziomu 86 proc. ubiegłorocznego.

Tym samym obie galerie uplasowały się ok. 8 punktów ponad trendem notowanym na rynku przez Shopping Index Top Key. Blisko rynkowego trendu znalazło się natomiast tarnowskie centrum handlowe, do którego w sierpniu rok do roku wróciło 70 proc. klientów

- Od zniesienia lockdown'u nasze galeria odzyskują klientów, lokując się powyżej trendów rynkowych lub na równi z nim. Wakacje przyniosły umocnienie się tego zjawiska. To dobra wiadomość, zwłaszcza przed jesienią, która podobnie jak wakacje, będzie dla nas kolejnym sprawdzianem - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Za poprawiającymi się z miesiąca na miesiąc wynikami galerii Gemini Park stoi dziś kilka czynników. Wszystkie trzy centra rozpoczęły wakacje z kompletną ofertą handlową, gastronomiczną i usługową. Także Gemini Park Bielsko-Biała mające w grupie największy udział oferty rozrywkowej z kinem na czele, miało ją dostępną w 100% dla klientów.

Zaprocentowała także mocna pozycja centrów na lokalnych rynkach oraz ich rodzinny charakter. Galerie Gemini Park wpisały się w nowy trend konsumencki, zgodnie, z którym klienci chętniej wybierają obiekty handlowe w bliskim sąsiedztwie, mające kompaktową ofertę, a więc zaspokajającą kompleksowe potrzeby zakupowe.

Pomogło także wznowienie aktywności eventowej. Wakacje przyniosły aż 3 duże wystawy. W Tychach figur z uniwersum Marvela i DC Comics, w Bielsku-Białej baśniowych smoków, a w Tarnowie statków kosmicznych z Gwiezdnej Floty. Ponadto Tychy zorganizowały zlot food trucków, a Tarnów m.in. kino samochodowe i zabawę na torze skimboardingowym. Aktywny był także bielski park "W DECHE!", organizując półkolonie dla dzieci.

Sezon napędziły także wyprzedaże, które okazały się rekordowe i to zarówno z uwagi na obniżki, jak i wydłużony czas trwania. Nie bez znaczenia było także rosnące poczucie bezpieczeństwa klienta w galerii. Już czerwcowe badania PRCH mówiły o tym, że aż 79 proc. klientów bez obaw robi zakupy w centrach handlowych.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!