PARTNERZY PORTALU

Centra handlowe Homepark wspierają profilaktykę raka piersi. W Warszawie, Katowicach i Poznaniu zrobisz bezpłatną mammografię

Centra handlowe Homepark wspierają profilaktykę raka piersi. W Warszawie, Katowicach i Poznaniu zrobisz bezpłatną mammografię
Fundusz Pradera, właściciel Homepark, wspiera mammografię. Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 maj 2022 13:51

Fundusz Pradera European Retail Parks, właściciel parków handlowych: Homepark Targówek, Homepark Janki, Homepark Franowo i Homepark Rawa, kolejny raz organizuje na terenie swoich obiektów badania mammograficzne.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 maj 2022 13:51
  • Homepark pomaga kobietom w profilaktyce raka piersi.
  • W każdym z parków handlowych Homepark mammobusy pojwiły się 18 maja br.
  • Homepark przyłączył się do profilaktyki raka piersi w Katowicach, Poznaniu i koło Warszawy.

Na terenie Homepark Targówek w Warszawie i Homepark Rawa w Katowicach we współpracy z firmą Mammomed, w Homepark Janki (aglomeracja warszawska) współpracuje w tym zakresie z firmą Medica, a w Homepark Franowo w Poznaniu z firmą OPEN. Każda z nich pomaga kobietom w skutecznej profilaktyce raka piersi. W mammobusach zatrudniony jest wykwalifikowany personel medyczny, który realizuje badania na najwyższym poziomie technicznym.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

W Polsce badania mammograficzne, będące ważnym elementem profilaktyki raka piersi, wciąż wymagają promocji, aby jak najwięcej kobiet mogło z nich skorzystać. W roku 2020, ze względu na pandemię COVID-19 w refundowanych badaniach cytologicznych wzięło udział o blisko 200 tys. kobiet mniej niż rok wcześniej. W roku 2021 wystąpił wzrost liczby badań mammograficznych, jednak odsetek przebadanych kobiet w Polsce jest wciąż niedostateczny. Rak piersi jest w naszym kraju pierwszym co do występowania nowotworem u kobiet.

W każdym z parków handlowych Homepark mammobusy pojawią się 18 maja b.r. Zostały zapowiedziane poprzez media społecznościowe i strony internetowe, dzięki którym Klientki miały możliwość zapisania się na badania i będą mogły zrealizować je w dogodnym dla siebie miejscu. Ponadto w catchmencie każdego z parków handlowych Homepark wysłano 4 tysiące precyzyjnie targetowanych SMS-ów, korzystając z możliwości technologicznych zwykle wykorzystywanych w celach promocji akcji. Tym razem sms’owa akcja dała możliwość dotarcia do kobiet, które otrzymały ofertę badań profilaktycznych. Po realizacji badania każda z decydujących się na nie kobiet otrzyma drobny upominek.

Nasze parki handlowe, zlokalizowane w dużych aglomeracjach, odwiedzane przez dużą grupę klientów, pozwalają na prowadzenie działań z zakresu ESG (Environmental Social Governance), które są ważne w naszym modelu biznesowym. Widząc, że badania profilaktyczne wciąż potrzebują odpowiedniej promocji i zachęcenia kobiet do udziału w nich, od trzech lat regularnie współpracujemy z firmami oferującymi badania mammograficzne. Widzimy, że wciąż potrzeba w tym zakresie wsparcia i edukacji – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Według Światowej Organizacji Zdrowia w 2021 roku rak piersi był najczęściej diagnozowanym nowotworem na świecie, wyprzedzając raka płuc. Co roku chorobę tę diagnozuje się u 12 proc. kobiet na świecie. W Polsce z rakiem piersi żyje ok. 140 tys. pacjentek, a corocznie rozpoznawanych jest 20 tys. nowych przypadków.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.94.86
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!