Co się zmieniło w retailu w XXI wieku? Wszystko – mówi Anna Malcharek dyrektor zarządzająca Gemini Holdings podczas panelu "Centra Handlowe. Czy retail stracił blask". – Retail obecnie jest bardzo wymagającym biznesem. By powstał projekt, trzeba przeprowadzić analizę dla kogo i po co chcemy go budować. Obecnie to klient jest w centrum zainteresowania – dodawała Anna Malcharek.

– Lojalność klienta jest piękną rzeczą, ale nie jest dana na zawsze – zauważa Renata Kinde-Czyż prezes zarządu Metro Properties. – Zmieniają się oczekiwania klientów. Najwłaściwszym sposobem, by repozycjonować obiekt, jest zbadanie potrzeb konsumentów – mówiła Renata Kinde-Czyż. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL