Centra handlowe Newbridge na wysokich obrotach


Centra handlowe Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna zanotowały w minionym roku dwucyfrowy wzrost obrotów.
- Newbridge zanotował w swoich centrach średnio aż 15-proc. wzrost obrotów.
- Nowe Bielawy rozszerzyły ofertę gastronomiczną m.in. o restaurację Olimp.
- W centrach Newbridge uruchomiono trzy punkty szczepień.
W porównaniu do 2020 roku Newbridge zanotował w swoich centrach średnio aż 15 proc. wzrost obrotów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
– To wynik, jakiego się spodziewaliśmy, patrząc na to, jakim zainteresowaniem przez cały rok cieszyły się nasze centra, także w okresie zimowego lockdownu, kiedy działało u nas aż 60 proc. sklepów i punktów usługowych – mówi Marta Drzewiecka, Director w Newbridge. – Zniesienie ograniczeń w maju przyniosło zauważalny „efekt odbicia”, który zaowocował znacznym, dwucyfrowym wzrostem obrotów, a następnie utrzymanie trendu wzrostowego w drugiej połowie roku – mówi.
– Dużym sukcesem był także tegoroczny sezon „Black”, mający znaczący wpływ na ruch w centrach handlowych i obroty najemców. Podobnie zresztą jak okres zakupów świątecznych, który pod względem obrotów był jednym z najlepszych w naszej historii – komentuje przedstawicielka Newbridge.
W minionym roku w Nowej Górnej w Łodzi wygospodarowano dodatkową powierzchnię handlową, na której swoje sklepy otworzyły marki: Pepco, pralnia EBS, biuro podróży Travel&You oraz Paryżanka Boutique.
Nowe Bielawy z kolei rozszerzyły ofertę gastronomiczną m.in. o restaurację Olimp. Ofertę zdrowia i urody w tym centrum wzmocniła z kolei Mydlarnia u Franciszka. Ten sam segment w Nowych Czyżynach zyskał markę Silcare. Oprócz tego zadebiutowała tu popularna w Krakowie Gruzińska Piekarnia № 1.
– Kupujących do naszych centrów przyciąga dziś przede wszystkim niezwykle szeroka i zróżnicowana jak na centra convenience oferta handlowa. Ruch i obroty generują także nowości, które sukcesywnie wprowadzamy, wzmacniając kluczowe dla nas segmenty – podkreśla Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge.
– Widać to było zwłaszcza na przykładzie Nowej Górnej. Otwarcie nowych lokali z atrakcyjną ofertą handlowo-usługową sprawiło, że w listopadzie rok do roku zanotowaliśmy w tym obiekcie aż 68% wzrost obrotów. Ten trend zwyżkowy utrzymywał się do końca roku i nadal procentuje – dodaje Karolina Nitowska.
– W minionym roku konsumenci chętniej robili zakupy w centrach, które były w zasięgu ręki i w których znajdowali wszystkie niezbędne sklepy i usługi. Badania pokazują, że dziś dla ¾ Polaków kluczowym kryterium wyboru centrum jest jego lokalizacja. Na tym trendzie, który zaczyna dziś dominować na rynku retail, zyskały znacząco nasze centra wyróżniające się przede wszystkim jakością oferty – dodaje.
– 2021 rok przyniósł we wszystkich trzech centrach kilkanaście akcji o profilu charytatywnym, proekologicznym i prospołecznym. Wsparliśmy zarówno zewnętrzne inicjatywy, jak również wyszliśmy do lokalnych partnerów z własnymi pomysłami. Tym samym angażując się jeszcze bardziej w życie naszego sąsiedztwa i jego potrzeby – mówi Marta Drzewiecka.
– Z myślą o mieszkańcach w naszych centrach powstały m.in. 3 punkty szczepień – dwa w Nowych Bielawach i jeden w Nowych Czyżynach, a także biblioteczki. W Toruniu we współpracy z Książnicą Kopernikańską, w Krakowie z Biblioteką Kraków. W Łodzi z kolei z sukcesem realizowaliśmy cykl akcji w ramach działającego tam „Punktu Lokalnych Inicjatyw Społecznych” – dodaje.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.