PARTNERZY PORTALU


Centra handlowe Panova wracają z tarczy z pandemicznej batalii

Centra handlowe Panova wracają z tarczy z pandemicznej batalii
Galeria Galena, inwestycja handlowa z portfela P.A.Nova, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lip 2021 08:29

Grupa Panova podsumowała wyniki centrów handlowych ze swojego portfela za ostatnie dwa miesiące. W zależności od obiektu, wypracowano przyrost na poziomie średnio +22 proc./ +25 proc. na miesiąc.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lip 2021 08:29
  • Wyniki centrów grupy Panova za ostatnie dwa miesiące pokazują, że odpowiednie przygotowanie strategiczne, stały kontakt z najemcami i zrealizowane działania marketingowe przyniosły wymierne efekty w postaci wyników sprzedażowych punktów handlowych w każdym z obiektów.
  • Skumulowane przez ostatnie dwa miesiące wszystkie ustalone działania, przełożyły się na znaczący wzrost koszyka zakupowego. 
  • W portfelu grupy znajdują się: Galeria Galena, Galeria Sanowa oraz Odrzańskie Ogrody.

Czas, w którym centra handlowe tkwiły w zawieszeniu, zarządca Galerii Galeny, Galerii Sanowej oraz Odrzańskich Ogrodów – P.A. Nova Management – wykorzystał we właściwy sposób i przygotował stosownie zarządzane obiekty do ponownego otwarcia i ich funkcjonowania w pełnym wymiarze. Liczne rozmowy z partnerami biznesowymi, przejrzysta i jasna komunikacja odnośnie odpowiedniego zabezpieczenia centrum pod kątem higieniczno-sanitarnym, zdywersyfikowana kampania promująca ponowne otwarcie centrów handlowych oraz bogaty kalendarz akcji pro-sprzedażowych, zaowocowały wzrostem oczekiwanych wskaźników. Licząc się ze spadkiem ilości osób odwiedzających centra, głównym zadaniem zarządcy obiektu było zadbanie, aby podczas jednej wizyty Klienci znaleźli maksymalnie wszystko, czego potrzebują. Skumulowane przez ostatnie dwa miesiące wszystkie ustalone działania, przełożyły się na znaczący wzrost koszyka zakupowego – w zależności od centrum, przyrost został osiągnięty na poziomie +22 proc./ +25 proc. średnio na miesiąc.

- Pierwsze, bardzo aktywne i pełne dwa miesiące funkcjonowania galerii handlowych za nami. Zauważalnym jest trend bezpiecznego powrotu do obiektów handlowych – tzn. klienci potrzebują styczności z normalnością, pragną wrócić do codziennych aktywności i spędzania czasu poza domem, jednak w dalszym ciągu mają pewne obawy przed dłuższym przebywaniem poza strefą komfortu. W naszych obiektach dokładamy wszelkich starań, by poczuli się w pełni bezpiecznie i aby podczas jednej wizyty udało im się znaleźć i kupić wszystko, czego aktualnie potrzebują - komentuje Katarzyna Zdunek, Prezes Zarządu P.A. Nova Management.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Znakomite wyniki sprzedażowe oraz wiara i zaufanie jakim na rynku cieszy się grupa PANOVA podkreśla fakt, że w minionym roku, w/w obiektach, swoje sklepy otworzyły takie marki jak: Banquet, Dealz, Triumph, TEDi, BRW, 5-10-15, KAES, SFD czy Kuchenne klimaty. Natomiast brandy CCC, House oraz Cropp, które już na dobre zadomowiły się w centrach grupy PANOVA, przeszły gruntowną metamorfozę i goszczą klientów w lokalach o najnowszym formacie.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.38.244
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!