Odwołując się do badań, niezbędnymi elementami oferty centrum handlowego, jest rozbudowana strefa gastronomiczna oraz rozrywkowa. Znaczenie strefy leisure wzrasta, a galerie handlowe stale urozmaicają i rozbudowują ofertę rekreacyjno-rozrywkową o kolejne atrakcje. Aż 89 proc. osób, które odwiedziło kino, wybrało to, które znajdowało się w centrum handlowym. Z siłowni w obiekcie korzysta 27 proc. klientów.

W galeriach pojawiają się kręgielnie, szkoły tańca, salony kosmetyczne i SPA, a także punkty oferujące usługi stomatologiczne i medycyny estetycznej. Nowa, znacznie poszerzona oferta podoba się Polakom. Aż 76 proc. jest zdania, że pojawienie się w galerii handlowej usług zdrowotnych to pozytywne zjawisko. Sukces tkwi w dostosowaniu strefy leisure do oczekiwań mieszkańców danego regionu. Oferta musi uwzględniać ich potrzeby oraz rytm życia według jakiego funkcjonują. Dużo zależy także od oferty rozrywkowej istniejącej w sąsiedztwie.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (74%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL