PARTNERZY PORTALU


Centra handlowe też liczą na profity z Euro 2012

  • Autor: Silesia City Center
  • Dodano: 25 maj 2012 11:42

Do mistrzostw szykują się nie tylko restauratorzy, hotelarze, firmy transportowe, ale także centra handlowe. W większości ruszyła już sprzedaż piłkarskich gadżetów. Jak wynika z sondy Silesia City Center, gadżet z logo EURO 2012 kupi w tym roku aż 62 proc. z nas, wydając na niego średnio 50 zł.

  • Autor: Silesia City Center
  • Dodano: 25 maj 2012 11:42

Nic więc dziwnego, że w centrach handlowych na EURO zarobią praktycznie wszyscy. Począwszy od księgarni, sieci odzieżowych, a skończywszy na restauratorach, którzy będą organizować wspólne oglądanie meczy. A kibic to hojny klient.

Jak wyliczył Mastercard, na gadżety związane z piłką nożną jest on skłonny wydać aż 13 proc. swojego „piłkarskiego" budżetu. Dla porównania na bilety przeznacza on jedynie 10 proc.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Centrom handlowym, także tym spoza miast organizujących mistrzostwa, udziela się atmosfera piłkarskiej fety. Od ponad miesiąca trwa intensywna sprzedaż gadżetów. Sklepy już dziś dopingują polską reprezentację - śmieje się Marta Drzewiecka, dyrektor marketingu Silesia City Center w Katowicach.

Chociaż centra handlowe mało kojarzą się z boiskiem, to w czasie EURO większość z nich zamieni się w gigantyczne stragany sprzedające gadżety i upominki związane z mistrzostwami. Już dziś, w co czwartym sklepie znajdziemy akcenty związane z mistrzostwami. A to dopiero początek.

Jak szacuje spółka PL 2012 na całym EURO zarobimy od 750 - 800 milionów złotych. Większość tej kwoty trafi do hotelarzy, restauratorów i firm usługowych. Sporą część kibice zostawią także w centrach handlowych, głównie warszawskich, wrocławskich i trójmiejskich. Ale nie tylko, bo jak tłumaczy Marta Drzewiecka, dla centrów handlowych w całej Polsce EURO 2012 to okazja, by przyciągnąć klienta.

- Kuszą zarówno same centra handlowe, organizując specjalne imprezy związane z EURO 2012, kuszą także najemcy. W dużej mierze restauratorzy, którzy przymierzają się do organizacji wspólnego oglądania meczy. To oni liczą na największe zyski, nawet w miastach, które nie są organizatorami mistrzostw. Sporo pieniędzy po EURO trafi także do kieszeni sprzedawców gadżetów i sieci odzieżowych. Ci wykorzystują mistrzostwa do promocji i sprzedaży już od początku tego roku. W czerwcu możemy się spodziewać prawdziwego biało-czerwonego boomu - mówi Drzewiecka.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.223.30
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!