Centra handlowe "zwariowały" na punkcie szukania nowych funkcji, które będą magnesem dla klientów. O tym, że zakupy to za mało wiedzą już wszyscy, ale co - poza gastronomią, przestrzeniami do wypoczynku i pracy - musi dziś znaleźć się w mega modnej galerii handlowej? O tym rozmawiali uczestnicy Property Forum 2017.
Firma IQS bada rynek centrów handlowych od wielu lat. Wyniki ostatnich ankiet jednoznacznie pokazują, że obiekty te przestały być wyłącznie miejscem robienia zakupów. - Galerie handlowe wychodzą naprzeciw potrzebom klientów, a nawet je kreują. Pokazują też, czym może być dziś nowoczesny obiekt – mówiła w czasie Property Forum 2017 Agnieszka Kowalewska, Shopping Center Research Manager, IQS. - To w centrach spędza się czas, je posiłki, a nawet – w nowo powstałych przestrzeniach coworkingowych – pracuje – dodaje.
(Wymuszona) kreatywność
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze