Centra handlowe wciąż mają przewagę nad e-commerce, ale muszą się zmienić


Według prognoz rynkowych wartość polskiego rynku e-commerce w 2018 roku przekroczy 50 mld złotych, a w 2020 osiągnie 70 mld. Mimo, że rynek handlowy on-line rozwija się 7-krotnie szybciej niż tradycyjny – pozycja tego drugiego nie jest zagrożona.
Rosnąca popularność e-commerce nie oznacza końca handlu tradycyjnego. Konsumenci są przyzwyczajeni do stacjonarnej formy dokonywania zakupów. Klient może przymierzyć ubranie, porównać jakość tkanin czy same produkty. Obecnie sprzedaż online i offline wzajemnie się przenikają. Stosujemy tak zwany efekt ROPO (research online, purchase offline), kiedy konsumenci śledzą towar w internecie, a następnie kupują go metodą tradycyjną i odwróconego ROPO (research offline, purchase online), kiedy konsument ogląda produkt w sklepie, aby zakupić go w Internecie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.