Centra NEPI docenione przez branżę

Centra NEPI Rockcastle zdobyły dwie nagrody i jedno wyróżnienie w konkursie PRCH Retail Awards 2018. Krakowskie CH Bonarka City Center doceniono dwukrotnie. Galeria zdobyła nagrodę główną w kategorii Kampania Public Relations za projekt „Trendy i Tradycje” oraz wyróżnienie za Kampanię Wizerunkową, „Albośmy jacy tacy”. Nagrodę główną zdobyło również CH Tomaszów za Kampanię Wizerunkową, „To moje miejsce”.
W ramach kampanii „Trendy i Tradycje” Bonarka przyjrzała się fenomenowi Krakowa i zobrazowała co jest istotne dla współczesnych mieszkańców miasta. W kampanii podejmowano różne tematy, m.in. tradycje świąteczne czy smart-fonowe trendy. Zwrócono także uwagę na wydarzenia organizowane w Bonarce lub przez nią firmowane (np. krakowski maraton biegowy). Z kolei wyróżniona kampania wizerunkowa „Albośmy to jacy tacy”, to niestandardowy model strategii wizerunku Bonarki będący manifestacją i prowokacją reklamową. Projekt wyróżnia zmiana perspektywy komunikacyjnej, gdzie kluczowy staje się dialog z klientem. Galeria kreuje w strategii otwarty, aktywny i uczestniczący
w życiu społeczności wizerunek Bonarki. W niecodziennych krakowskich rolach reklamowych przez cały rok można było oglądać ambasadorkę marki, Małgorzatę Kożuchowską. Motywem przewodnim kampanii było odwołanie do postaci kwiaciarek z krakowskiego Rynku. W efekcie kampanii filmiki reklamowe wygenerowały blisko 200tys.wyświetleń.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.