PARTNERZY PORTALU

Centra przestają być handlowe. Dziś liczy się rozrywka

Centra przestają być handlowe. Dziś liczy się rozrywka
Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2018 12:03

– Przygotowujemy wielkie zmiany na trzech najwyższych kondygnacjach Blue City. Będzie więcej rozrywki, więcej gastronomii i więcej okazji do wspólnego spędzania czasu całymi rodzinami, również w niedziele – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City. Rośnie znaczenie oraz udział oferty gastronomicznej i rozrywkowej w centrach handlowych, które przestają być jedynie miejscem zakupów, a stają się miejscem spędzania wolnego czasu - warszawskie centrum wpisuje się w ten trend.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2018 12:03

Eksperci Colliers International policzyli, że na koniec 2017 r. w Polsce było ponad 11,5 mln mkw. nowoczesnej powierzchni w centrach handlowych. Podkreślają jednocześnie, że największym i najbardziej konkurencyjnym rynkiem handlowym w kraju pozostaje Warszawa. Podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w całej aglomeracji wyniosła na koniec 2017 roku ponad 1,5 mln mkw. (w 47 obiektach), a poziom nasycenia osiągnął 599 mkw. na tysiąc mieszkańców. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (81%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.247.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!