PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


#centraotwartenapomoc. Centra handlowe solidarne w obliczu pandemii

#centraotwartenapomoc. Centra handlowe solidarne w obliczu pandemii
Branża handlowa po raz kolejny pokazała, że społeczna odpowiedzialność biznesu to dla niej nie tylko słowa. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 mar 2020 08:44

Centra handlowe, stanowią obecnie około 84,5 proc. całkowitych zasobów powierzchni handlowej w Polsce. W sumie funkcjonuje ich na rodzimym rynku ok 500. To oznacza nie tylko ogromną powierzchnię użytkową, handlową i usługową, ale i potężny kapitał ludzki. To właśnie ludzie, którzy stoją za galeriami handlowymi, zainicjowali akcję wsparcia lokalnych społeczności w przeciwdziałaniu negatywnym skutkom pandemii koronawirusa. Akcja #centraotwartenapomoc potrwa do oficjalnego zakończenia stanu epidemii w Polsce. Do akcji przyłączają się spontanicznie kolejne centra więc liczba 110. biorących już w niej udział nie jest ostateczna. I nie o statystyki tu chodzi.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 mar 2020 08:44

Branża handlowa  po raz kolejny pokazała, że społeczna odpowiedzialność biznesu to dla niej nie tylko słowa. W ponad stu centrach handlowych w całej Polsce trwa akcja wspierania lokalnych szpitali, oddziałów ratunkowych i społeczności. Świadomi zróżnicowanych potrzeb regionów w których działają, przedstawiciele branży retail zindywidualizowali swoje aktywności – działają tu i teraz, tam gdzie funkcjonują ich centra handlowe. 

Wesprzeć w ochronie

Galerie dostarczają do działających w ich okolicach szpitali środki ochronne, maseczki, rękawiczki jednorazowe, przyłbice medyczne, gogle i kombinezony. Robią zakupy dla seniorów, dowożą ciepłe posiłki i termosy z kawą czy herbatą. Inicjują akcje społeczne tj. #bądźżyczliwy, wspierają oddolne działania społeczne, #widzialnaręka, za których pomocą starają się zarazić swoich klientów potrzebą współdziałania i dzielenia się różnymi zasobami – tak tymi materialnymi, jak i umiejętnościami czy czasem.

Potrzeba komunikacji

Pamiętajmy, że w obliczu pandemii koronawirusa i wynikającej z niej izolacji komunikacja jest jedną z najważniejszych potrzeb społecznych. Wszelkie inicjatywy online, które ułatwiają nam dzielenie się spostrzeżeniami, informacjami i pomocą, są bardzo cenne. Dzięki nim zyskujemy świadomość, jak wielu jest ludzi potrzebujących naszej pomocy. Galerie handlowe posiadające zasoby w postaci nowoczesnych platform do komunikacji z klientami, dziś mogą wykorzystać je w szczytnym a nie tylko marketingowym celu: łącząc tych, którzy pomocy potrzebują z tymi, którzy chcą i mogą jej udzielić. Nowoczesne kanały komunikacji online pomagają też w dystrybuowaniu przekazywanych przez samorządy treści informacyjnych i edukacyjnych dotyczących koronawirusa: jak się przed nim chronić, jak prawidłowo dbać o higienę w czasie pandemii, jak zachowywać się w miejscach publicznych, żeby zadbać o swoje zdrowie równocześnie nie zagrażając bezpieczeństwu innych.

Razem z najemcami

W trudnej dla wszystkich uczestników rynku retail sytuacji właściciele galerii handlowych nie zapominają też o najemcach. Kampania #centraotwartenapomoc jest realizowana również w ich imieniu.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.254.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!