Centro otwiera showroom i zapowiada nowe lokalizacje

Od 19. marca w Warszawie działa showroom rosyjskiej marki obuwniczej Centro. Sieć stawia na dalszy rozwój w naszym kraju i zapowiada otwarcie 10. salonów do końca 2014 roku. Sklepy mają powstać w największych miastach i centrach handlowych Polski.
- W Polsce mamy już 60 sklepów. Najnowszy startuje w lubelskim Atrium Felicity. Do końca roku mamy w planach otwarcie kolejnych dziesięciu - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Aleksander Shindyapin, dyrektor marketingu sieci Centro w Europie i w Rosji. - Ta skala wymusza na nas pewne działania marketingowe, stąd decyzja o otwarciu w Warszawie showroomu.
Miejsce to tworzyć ma płaszczyznę do ściślejszej współpracy z dziennikarzami i stylistami. Daje też możliwośc prezentacji najnowszych kolekcji obuwia i akcesoriów pod szyldem Centro. W tym roku firma rozpoczęłą współpracę z włoskim designerem Giuseppe Zanotti, kóry specjalnie dla tego brandu stworzył kapsułkową kolekcję obuwia. Można było ją obejrzeć podczas dzisiejszego otwarcia showroomu.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (42%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.