PARTNERZY PORTALU

Centrum handlowe Bonarka w modernizacji. Rusza też nowa kampania

Centrum handlowe Bonarka w modernizacji. Rusza też nowa kampania
Bonarka sięga po dynamiczny wizerunek. Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 mar 2022 09:36

Centrum handlowe Bonarka w Krakowie w marcu ruszyło z nową kampanię reklamową. Galeria jest w trakcie modernizacji, która ma ją całkowicie odmienić.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 mar 2022 09:36
  • Inspiracją dla twórców kampanii były wizerunki tak zwanych wawelskich głów, które w kolejnych odsłonach kampanii układają się w cykl portretów współczesnych krakowian.
  • Pierwszy obraz cyklu reklamowego można już oglądać w Internecie i na ulicach Krakowa.
  • Punktem wyjścia do formy, stylu i motywów nowej kampanii jest, wyjątkowy zespół rzeźbionych i polichromowanych głów ludzkich, zdobiący strop Sali Poselskiej Zamku Królewskiego na Wawelu.

Na wzór wawelskich pierwowzorów, powstaje nowoczesna, oparta na kolażu wariacja reklamy, w której główną rolę grają klienci. Stosując analogię do kasetonów, które okalają słynne krakowskie rzeźby pokazano współczesne osobowości konsumentów, ich różnorodność, typy osobowości, zmienne potrzeby i oczekiwania. Centrum staje się lustrem współczesności i mówi „Jesteśmy tacy jak Ty”.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przeczytaj także: Krakowska Bonarka z S'portofino, Newbie i eobuwie x Modivo

- Kreślimy portrety naszych klientów, układając w kolaż ich emocje i pragnienia. Hasła poszczególnych odsłon kampanii odzwierciedlają stany uczuciowe bohaterów reklamy, a forma ich zapisu daje wolność interpretacji jednocześnie sugerując kontekst wybranych akcji handlowych – komentuje Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager centrum handlowego Bonarka.

Bonarka sięga po dynamiczny wizerunek 

- Kluczem do zbudowania graficznej opowieści marki i podstawą przekazu stały się emocje naszych klientów.  Dziś to skoncentrowanie się wokół takich wartości jak solidarność, współpraca i potrzeba bezpieczeństwa, co jest szczególnie aktualne w związku z trwającą wojną w Ukrainie – dodaje Katarzyna Kasprzak

Kampania reklamowa oparta na nowych projektach, będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych w tym na dynamic backlight i digital citylight i w internecie. Przygotowano także spoty radiowe i video, które będę emitowane w kinach studyjnych, Multikinie oraz w mediach własnych centrum. Każda akcja taktyczna będzie promowana również na portalach społecznościowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Firma Reklamowa KUC.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.147.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNERZY SERWISU

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!