Centrum handlowe przyszłości. Jak będzie działać?


Poprawa doświadczenia zakupowego klienta, tzw. customer experience, stała się jednym z najważniejszych elementów strategii marek i centrów handlowych. To droga do nowoczesnego centrum handlowego.
Zarządcy i właściciele centrów handlowych będą zmuszeni dostosować ofertę do zmieniającego się rynku i zbudować nową wartość, zarówno dla klientów centrów, jak i najemców. Działania te powinny być oparte na wnikliwej analizie zachowań zakupowych i aktywnym poszukiwaniu optymalnych pod względem kosztów i skuteczności rozwiązań.
Rosnąca rola gastronomii i rozrywki
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (85%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.