Czy przestrzeń typu „kinder city” będąca połączeniem Centrum Nauki Kopernik i Disneylandu już wkrótce stanie się absolutnym „must-have” oferty centrów handlowych? Jak daleko można posunąć się w kreowaniu rozrywek dla rodzin w galeriach, by nie tylko przyniosły efekt marketingowy, ale przede wszystkim spinały się finansowo? O tym wszystkim dyskutowali uczestnicy sesji „Centra handlowe przyjazne rodzinie”, która odbyła się w czasie Property Forum 2015.
Na początku wielkich przemian warszawskiego centrum handlowego Blue City przygotowano tam event, który przyciągnął największą liczbę gości w historii obiektu – wystawę psów i kotów. - Dziś nie jesteśmy już w stanie powtórzyć skali takiego wydarzenia, bo po prostu nie mamy miejsca na jego organizację. Ale z pewnością potrzebujemy tego typu eventów – mówi Yoram Reshef, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, Blue City Sp. z o.o.
Korzyści, ale niefinansowe
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze