Ceny paliw a dostawa. Konsumenci zrezygnują z zakupów online?


Ceny paliw niewątpliwie wpłyną na koszty dostaw w e-commerce, co więcej, będą nadal rosły. Czy oznacza to powrót konsumentów do sklepów stacjonarnych? Pytamy Sylwestra Kubiaka z firmy Gemius.
- Niekoniecznie. Tym, co najbardziej przyciąga klientów do zakupów online są
bowiem nie tylko ceny, ale także szeroko rozumiana wygoda. Polega ona m.in.
na nieograniczonym czasie zakupów, braku konieczności jechania do sklepu czy
dźwigania ciężkich paczek, co ma szczególne znaczenie w przypadku
dokonywanych „na zapas” zakupów spożywczych. Polskie rodziny często robią
większe zakupy raz na tydzień - dwa, a w międzyczasie dokupują niezbędne
pojedyncze produkty, np. te z krótkim terminem ważności. I właśnie te duże
zakupy często dokonywane są w kanale online, ze względu na tak istotny
komfort i wygodę - mówi nam ekspert.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej na DlaHandlu.pl
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.