PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Charlie Food & Friends wierzy w galerie, ale szuka też nowych kanałów sprzedaży

Charlie Food & Friends wierzy w galerie, ale szuka też nowych kanałów sprzedaży
Fot. Mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 paź 2020 19:31

Utrzymaliśmy wszystkie siedem lokalizacji, choć ruch wraca do nich powoli i nierównomiernie. W najlepszej jest to ok. 80 proc. tego co było rok temu, a w najgorszej – poniżej 50 proc. Lockdown w nienaturalny sposób „odessał” popyt i odwiedzalność w galeriach handlowych. Ludzie wcześniej spędzali w nich czas, a teraz przez nie przebiegają. Mimo to w perspektywie długoterminowej wierzę w ich potencjał. Do kolejnych nowych lokalizacji na pewno wrócimy - przyznaje Marek Rogala, założyciel i dyrektor zarządzający Charlie Food & Friends.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 paź 2020 19:31

Charlie Food & Friends utrzymał wszystkie swoje lokalizacje w galeriach handlowych. Czy negocjacje się już skończyły?
 
Marek Rogala, założyciel i dyrektor zarządzający Charlie Food & Friends: Jeszcze trwają. Zadziwiające jest to, że niektóre galerie nadal oczekują płatności za okres lockdownu, mimo spełnienia przez nas wszelkich formalnych warunków wynikających z ustawy. Taka postawa jest dla nas zupełnie niezrozumiała. To nie znaczy też, że pozostałe rozmowy były łatwe. Z biznesowego punktu widzenia jest to trudna sytuacja. Na szczęście udało się z większością właścicieli porozumieć. Nigdzie nie rozważaliśmy zamknięcia restauracji. W każdą z naszych lokalizacji na razie wierzymy, choć ruch wraca do nich powoli i nierównomiernie. W najlepszej jest to ok. 80 proc. tego co było rok temu, a w najgorszej – poniżej 50 proc.
 
Czy takie przejścia nie skłaniają do refleksji na temat zmiany strategii otwierania nowych lokalizacji?
 
Jak najbardziej. Wcześniej już się nad tym zastanawialiśmy, ale niekoniecznie myśleliśmy o rozwijaniu Charliego na ulicy. Skłanialiśmy się bardziej w kierunku uruchomienia nowych kanałów sprzedaży, np. cateringu pudełkowego. Planowaliśmy rozwój tego kanału sprzedaży w końcówce tego roku lub w 2021 r. Lockdown to przyspieszył. Od kwietnia do czerwca eksperymentowaliśmy z tą usługą. Charlie Delivery ładnie się sprawdził, więc postanowiliśmy zatrzymać go w naszej ofercie na stałe. Są to po prostu posiłki na cały dzień z dostawą do domu. Trochę przypomina popularny u nas catering dietetyczny, ale nasz Charlie raczej nie kojarzy się z odchudzaniem. To smaczne, sycące, domowe dania, podobne do tych, które można skomponować w naszych restauracjach. Nawet czasem żartobliwie i prowokacyjnie nazywamy go cateringiem niedietetycznym. Z naszych obserwacji wynika, że jest grupa osób, która korzysta z takich rozwiązań, bo nie chce lub nie ma czasu gotować, ale jednocześnie smakuje jej domowe jedzenie.
 
Gdzie Charlie Delivery jest osiągalny?
 
Mamy kuchnię centralną, która zaopatruje całą Polskę. Na razie działa ona w Łodzi, ale wkrótce ją przeniesiemy na Górny Śląsk. Dowóz do większości dużych miast zapewniają wyspecjalizowane platformy logistyczne. 

Co się stało z waszymi planami ekspansji w Czechach? 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!