PARTNERZY PORTALU

Chata Polska notuje duże wzrosty dzięki kampanii z geotargetowaniem

Chata Polska notuje duże wzrosty dzięki kampanii z geotargetowaniem
fot.mat.pras.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 22 lis 2017 15:31

Chata Polska przeprowadziła kampanię reklamową z wykorzystaniem platformy marketingowej Cluify. Pozwala ona wybierać odbiorców reklamy online na podstawie miejsc, jakie odwiedzają offline. To był strzał w dziesiątkę.

Celem kampanii Chaty Polskiej było zachęcenie do zakupów w sklepie osoby, które odwiedzają okolicę – potencjalnych klientów punktu stacjonarnego. Poprzez wykorzystanie platformy internetowej Cluify, marka precyzyjnie określiła grupę odbiorców reklamy – osoby odwiedzające pobliską aptekę, pocztę i inne okoliczne punkty. W tym celu wykorzystane zostało lokalizowanie użytkowników w oparciu o kryterium geograficzne oferowane przez platformę.

Kampania została zrealizowana w sieci reklamowej Google i na Facebooku. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (36%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.110.128
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!