PARTNERZY PORTALU

Chłodny sierpień dla Redanu

Chłodny sierpień dla Redanu
Top Secret, mat. prasowe Redan
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 06 wrz 2017 08:15

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 49 mln zł i była o 7 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 375 mln zł i była niższa o 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 06 wrz 2017 08:15

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec sierpnia wyniosła 141,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 10 proc. w odniesieniu do sierpnia 2016.
 
Segment dyskontowy
 
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2017 r. wyniósł ok. 32 mln zł co oznacza spadek o 4proc. w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 229 mln zł i była na tym samym poziomie co w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w sierpniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza wzrost o 9 proc. w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 5,7 mln zł i była o 11 procwyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec sierpnia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,4 tys. m2, która była o 19 proc. wyższa niż na koniec sierpnia 2016.
 
Segment modowy
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o 13 proc. niż w sierpniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 146 mln zł i była 4proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w sierpniu 2017 wyniosły 2,3 mln zł co oznacza spadek o 15 proc. w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 20,2 mln zł i była 6 proc. niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia wyniosła 37,6 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.110.128
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!