PARTNERZY PORTALU


Ciemne chmury nad Biedronką

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 03 lis 2014 09:24

Według Kamila Szlagi, analityka Trigon Dom Maklerski wyniki Biedronki były większym rozczarowaniem w III kw. 2014 niż w poprzednich kwartałach. Spółka ogranicza rozwój, a prognozy na kluczowy IV kw. 2014 wcale nie implikują poprawy wyników. Według eksperta trudno oczekiwać przełomu w najbliższych kwartałach.

Spadek marży oraz wyniku EBITDA Biedronki jest najwyższy od momentu gdy Biedronka zaczęła mieć problemy. Jak wyjaśnia w komentarzu Kamil Szlaga „konsensus oczekuje obecnie spadku EBITDA Jeronimo Martins o 1 proc. r./r. w całym 2014 r., ale oczekujemy dalszych obniżek konsensusu dla spółki po wynikach na ten rok oraz kolejne lata w szczególności."

Czytaj więcej: Biedronka ma przed sobą trudne miesiące. Przełomu nie będzie w najbliższych kwartałach


WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • rafał 2014-11-03 10:51:57
    ye yes yes
  • lu 2014-11-03 11:42:22
    szkoda bo to dobra sieć i ma coraz lepszą ofertę
  • za 2014-11-03 11:59:48
    I dobrze, kupujmy u swoich
  • RAFI 2014-11-03 15:18:43
    NARESZCIE, BIEDRONKA JEST DROŻSZA NIŻ INNE SIECI, PONADTO PRZYDA SIE WIEKSZY WYBÓR A NIE ZA KAŻDYM ROGIEM BIEDRONKA
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.22.242
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!