Clarks zadebiutował w metaverse


Brytyjska marka obuwnicza Clarks zadebiutowała na platformie metaverse za pośrednictwem Metaverse Roblox.
- Stworzony we współpracy ze studiem deweloperskim Metaverse Melon, Cicaverse jest - jak zapewnia Clarks - „ celebrowaniem nowej ery w metaverse”.
- Przedsięwzięcie w metaverse ulokowane jest na platformie Roblox.
Za pośrednictwem platformy użytkownicy mogą odwiedzić stadion Clarks, gdzie otrzymają awatara na internetowy turniej sportowy. Uczestnicy mogą również brać udział w grach, w tym akrobacjach na BMX, parkour i breakdance, a każda aktywność zaprojektowana jest z pomocą sportowców, którzy pomogli w opracowaniu stylu butów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Wśród młodych sportowców biorących udział w grze znaleźli się, m.in. brytyjska tancerka breakdance B-Girl Terra, brytyjski mistrz parkour Robbie Griffith i zawodnik BMX Connor Stitt.
Użytkownicy Robloxa mogą również odwiedzić wirtualny sklep Clarks, w którym mogą kupić "jumbo jet packi" dla trenerów, a wszystko to w celu wyróżnienia ich awatarów.
Clarks zapowiedział, że w przyszłym roku pojawi się więcej wirtualnych doświadczeń, w tym ekskluzywne produkty dla Roblox.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.