Co dalej z rozbudową Gemini Park Tarnów? Dyrektor galerii zapewnia, że to priorytet


W Tarnowie nie milkną głosy dotyczące zablokowanej rozbudowy Gemini Park Tarnów. Co dalej z rozbudową i jaki miałby być nowy Gemini Park - mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
Co przyciąga klientów do Gemini Park Tarnów?
Zbigniew Nowak: Jest kilka czynników, które sprawiają, że centrum handlowe jest dostrzegane i cenione przez klienta. Jednym z kluczowych elementów jest atrakcyjna, dopasowana do regionu oferta, która od lat jest świadomie budowana i rozbudowywana. Obserwujemy nasz lokalny i regionalny rynek, poznajemy konsumentów, obserwujemy także ofertę, którą już stworzyliśmy. Monitorując np. obroty najemców, jesteśmy w stanie ocenić, jaki segment oferty cieszy się największą popularnością, jakie marki najchętniej wybierają nasi klienci i które sklepy są odwiedzane. Jest to wskazówką, w którym kierunku się rozwijać i co ulepszać. Mając takie solidne dane, możemy więc reagować na potrzeby klientów i tworzyć ofertę dopasowaną do wymagań, jakie stawia przed nami klient i rynek. W efekcie na naszą ofertę składają się dziś w głównej mierze takie marki, jakich oczekują klienci. Co więcej, ofertę wypełniają sklepy dopasowane do portfela naszych odwiedzających. To zachęca do odwiedzin, skłania także do powrotów. Zyskują na tym także najemcy, bo powstaje równowaga pomiędzy tym, co oferują, a tym, co chcą znaleźć w galerii konsumenci. Poza tym jesteśmy galerią bardzo czytelną – z rozpoznawalną i popularną ofertą, jak również z jasnym i przyjaznym układem obiektu. Nawet podczas pierwszej wizyty nie sposób się u nas zgubić. Jasny plan sklepów sprawia, że klient szybko zapamiętuje interesujące go lokale. W efekcie tego wracając na kolejne zakupy nie czuje się u nas zagubiony. To sprawia, że galeria odbierana jest jako obiekt przyjazny, idealny zarówno na szybkie zakupy solo, jak i na wielogodzinny shopping z rodziną. Ten pozytywny odbiór potęgują także inne elementy, jak np. udogodnienia na parkingu, w postaci systemu wskazującego wolne miejsca postojowe, czystość obiektu, poczucie bezpieczeństwa, itp. Wiemy, że w Tarnowie muszą obowiązywać standardy doskonale znane z dużych, wielkomiejskich galerii np. w Krakowie czy Warszawie.
To chyba jednak nie wszystko? Ostatnie wyniki mówią o znacznym wzroście klientów spoza Tarnowa. To już ponad 60 proc. odwiedzających?
Tak, ten odsetek rośnie. Istotne jest tutaj nasze położenie. Galeria znajduje się idealnie pośrodku swoistego rombu, u wierzchołków, którego znajdują się Kraków, Rzeszów, Kielce i Nowy Sącz. W promieniu ok. 80 km, nie ma drugiej tak dużej galerii handlowej, mającej tak szeroką ofertę. Szacujemy, że w naszej bezpośredniej strefie oddziaływania jest dziś już ponad pół miliona osób, a nasz system parkingowy potwierdza, że klienci przyjeżdżają do nas z obszaru, który zamieszkuje ok. 1,2 mln osób.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
2