Co nakręca sprzedaż i odwiedzalność w centrum? Gemini Park Tarnów ma sprawdzony pomysł


Gemini Park Tarnów na przestrzeni pięciu lat zanotowało wzrost odwiedzalności na poziomie 42,2 proc.
To efekt umiejętnego zarządzania oraz strategii marketingowej, którą wdraża centrum handlowe.
Gemini Park Tarnów na plusie
Druga inwestycja krakowskiego dewelopera Gemini Holding jest licznie odwiedzane zarówno przez mieszkańców miasta, jak i jego okolic. Systematycznie wzrastają również obroty jego najemców.
- Gemini Park Tarnów na przestrzeni 5 lat zanotowało wzrost odwiedzalności na poziomie 42,2 proc. W tym okresie następował także stały wzrost obrotów najemców pracujących w obiekcie i tak rok 2014 zamknął się wzrostem 10,7 proc., a rok 2015 dał wzrost o 13,2 proc. obrotów licząc rok do roku. Mocną stroną naszego centrum jest przede wszystkim silny tenant mix – komentuje Zbigniew Nowak, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów.
Nie tylko handel
Ofertę handlową obiektu uzupełnia szereg wydarzeń dla całej rodziny, organizowanych przy współpracy lokalnych instytucji i podmiotów. Przy tarnowskim Gemini funkcjonuje również pierwsza w Polsce placówka Siemacha Spot, która oferuje dzieciom i młodzieży szereg bezpłatnych zajęć i warsztatów tematycznych, m.in. sportowych, muzycznych, plastycznych i edukacyjnych.
- Od początku funkcjonowania obiektu postawiliśmy na organizację oryginalnych eventów tj. koncerty gwiazd, loterie czy duże eventy z okazji Dnia Dziecka. Działania te mają na celu budowanie świadomości marki wśród mieszkańców całego regionu. Skutecznym i sprawdzonym przez nas narzędziem na przyciągnięcie klientów z całego powiatu jest outdoor. Billboardy promujące kampanie i wydarzenia w Gemini Park Tarnów rozmieszczane są nawet do 50 km w obszarze oddziaływania obiektu. Z kolei jako narzędzie marketingu mobilnego stosujemy komunikację SMS, która sprawdza się poprzez bardzo wysoki współczynnik dotarcia do odbiorcy – komentuje Kinga Witek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Tarnów.
Gemini Park Tarnów zostało otwarte w sierpniu 2010 i dysponuje powierzchnią 42,5 tys. mkw. GLA, na której swoje miejsce znalazło blisko 130 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.