Co słychać na rynku handlowym w Krakowie?


Największe zmiany na mapie handlowej Krakowa widać w północnej części miasta, gdzie powstaje galeria handlowa Serenada. Po jej otwarciu, wskaźnik nasycenia w aglomeracji wzrośnie z 531 do 571 mkw. na 1000 mieszkańców.
Rynek handlowy w Krakowie rozkwitł w latach 2005-2009 dzięki takim inwestycjom jak: Galeria Krakowska, Galeria Kazimierz i Bonarka City Center. Pod koniec czerwca 2015 r. łączna powierzchnia handlowa w Krakowie wyniosła 549,400 mkw.
W ciągu ostatnich dwóch lat, po otwarciu przez Immochan Galerii Bronowice, w Krakowie nie zrealizowano istotnych projektów handlowych. Najnowsze inwestycje koncentrują się obecnie na północy aglomeracji. W trakcie budowy jest galeria Serenada o powierzchni 42.000 mkw. Plany modernizacji i rozbudowy dotyczą też centrum handlowego Krokus, choć ich szczegóły nie są jeszcze znane.
Kraków jako najbardziej znana destynacja turystyczna w Polsce, może pochwalić się dobrze rozwiniętymi ulicami handlowymi, takimi jak: Grodzka, Floriańska, Rynek i Szewska. Doskonale funkcjonuje sektor gastronomiczny: restauracje, bary i puby.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.