PARTNERZY PORTALU

Coca-Cola na torbach Lisek.app świętuje 50 lat w Polsce

Coca-Cola na torbach Lisek.app świętuje 50 lat w Polsce
Razem z nowym partnerem, zespół Liska przygotował specjalne torby „spełniające pragnienia”. Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 maj 2022 14:32

Lisek.app startuje z ofertą reklamową dla firm z branży FMCG.  Pierwszą marką, która nawiązała szeroką współpracę z Lisek.app jest Coca-Cola HBC Polska.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 maj 2022 14:32
  • Oferta daje markom możliwość dotarcia do konsumentów, poznania zachowań zakupowych użytkowników aplikacji i budowania wizerunku z użyciem niestandardowych narzędzi reklamowych.
  • Lisek.App to polski start-up założony przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego.
  • Głównymi inwestorami są założyciele oraz fundusz Manta Ray, będący własnością Sebastiana Kulczyka.

Rozpoczęcie współpracy Liska i firmy Coca-Cola HBC Polska nastąpiło w roku obchodów 50-lecia obecności marki na polskim rynku. Razem z nowym partnerem, zespół Liska przygotował specjalne torby „spełniające pragnienia”, które klienci sklepu dostają w prezencie przy zakupie produktów z portfolio Coca-Cola HBC Polska o wartości minimum 10 PLN. Akcję wspierają bannery w aplikacji, mobilne powiadomienia push i komunikacja w newsletterach. Lisek promuje też produkty Coca-Cola w gazetce promocyjnej i postach wizerunkowych.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wyjątkowość Liska polega m.in. na tym, że możemy realizować produktowe kampanie digitalowe, których efektem jest zakup w aplikacji i błyskawiczna dostawa. Od wyświetlenia reklamy do dostarczenia produktu mija kilkanaście minut. Dzięki naszemu modelowi możemy nie tylko prowadzić efektywne działania, ale również dokładnie mierzyć ich efekty. Tymi możliwościami i danymi chcemy się dzielić z naszymi partnerami – mówi Justyna Sztengreber, Dyrektor Marketingu Lisek.app.

Oferta Liska skierowana do marek FMCG opiera się na kilku filarach

Pierwszym jest serce Liska, czyli aplikacja. Aplikacja to sklep w telefonie. Będąc w nim klient decyduje o zakupie danego towaru również na podstawie jego widoczności. Dlatego Lisek oferuje markom świadczenia partnerskie dla wybranej kategorii. W skład takich świadczeń wchodzi placement na kafelkach produktowych w aplikacji oraz widoczność na bannerach rozmieszczonych w strategicznych dla procesu zakupowego miejscach. Brandowanie kategorii ma na celu wzrost sprzedaży i budowanie wizerunku w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce. Aktualnie z promocji na kafelkach korzystają marki Faktoria Win, Unilever oraz Coca-Cola HBC Polska.

Dotarcie bezpośrednie do grup konsumentów

Oprócz działań w aplikacji marki mogą docierać do klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji bezpośredniej takich jak mobilne powiadomienia push, newslettery czy formaty drukowane dodawane do toreb z zakupami. Pushe Liska trafiają codziennie do 240 tys. aktywnych użytkowników aplikacji. Każde z tych narzędzi Lisek może kierować do konkretnych grup odbiorców z uwzględnieniem danych behawioralnych, demograficznych i geograficznych.

Lisek wspiera sprzedaż konkretnych produktów przez działania w social mediach

Wśród najważniejszych są gazetki promocyjne oraz kampanie wizerunkowe wykorzystujące maskotkę Liska czy będące wyróżnikiem nowoczesnej komunikacji memy.

Uzupełnieniem oferty reklamowej Liska są działania niestandardowe. Te realizowane są w całości przez zespół marketingu marki i zespoły agencji.

Lisek.App to polski start-up założony przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego. Głównymi inwestorami są założyciele oraz fundusz Manta Ray, będący własnością Sebastiana Kulczyka.

Lisek działa w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Katowicach, Dąbrowie Górnicznej, Piasecznie, Ząbkach, Markach i we Wrocławiu. Polski start-up może zaliczyć ten rok do udanych. Tylko w pierwszym kwartale firma wygenerowała przychód o 300% większy niż w całym 2021 roku. Stało się tak mimo wygaśnięcia pandemii, która była często wskazywana jako najważniejszy czynnik popularności zakupów z błyskawiczną dostawą.

Aplikacja Lisek.app w marcu tego roku przekroczyła liczbę ponad pół miliona pobrań na telefony z systemami Android i iOS. Lisek dociera do ponad 3,5 pół miliona


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.78.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!