PARTNERZY PORTALU

Coccodrillo: Do żadnej galerii handlowej nie wejdziemy za wszelką cenę

Coccodrillo: Do żadnej galerii handlowej nie wejdziemy za wszelką cenę
Omnichannel to kluczowy element naszej strategii. Obecnie przymierzamy się m.in. do uruchomienia w naszych sklepach punktów odbioru zamówionych w Internecie zakupów - tłumaczy Marek Dworczak, prezes CDRL, właściciela marki Coccodrillo. Fot. Mat. prasowe.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 paź 2021 14:07

Zależy nam na partnerskich umowach. Nie chcemy zamykać salonów, które rokują na przyszłość. Będziemy je wspierać, ale na pewno za wszelką cenę nie wejdziemy do żadnej galerii handlowej. Z niektórymi centrami handlowymi być może uda się porozumieć, choć to światełko w tunelu na razie - zamiast na zielono - świeci na pomarańczowo  - tłumaczy Marek Dworczak, prezes CDRL, właściciela marki Coccodrillo.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 paź 2021 14:07
  • Coccodrillo wciąż potrzebuje sieci salonów m.in. w centrach handlowych. Z tego względu bardzo ważne jest negocjowanie umów najmu z centrami handlowymi.
  • Spółka CDRL wesprze każdy pomysł spółek zależnych, który pozwoli konkretnej placówce uzyskać rentowność w określonych ramach czasowych.
  • Równie ważne jest utrzymanie tzw. wizerunkowych lokalizacji, ale one powinny przynajmniej wychodzić na zero, aby nie trzeba było do nich dokładać.

Wiele biznesów narzeka na zerwane łańcuchy dostaw. Jak to wygląda u was?

Marek Dworczak, prezes CDRL SA , właściciela marek Coccodrillo ,  Buslik , Lemon,  Broel: Mieliśmy chwilowe zaburzenia, ale teraz już jesteśmy gotowi. Święty Mikołaj może nawet jutro przyjść. Magazyny mamy zapełnione w 70-80 procentach, więc do końca roku powinno wystarczyć. Następne dostawy są w trakcie realizacji. Jednak przyznaję, że łańcuchy dostaw są mocno zachwiane, co dotyka wszystkich. My zdywersyfikowaliśmy swoją produkcję, lokując ją częściowo w Bangladeszu i w Indiach. To oczywiście nie rozwiązuje problemów z transportem, ale jednak w Chinach problemy są dużo większe. Największym wyzwaniem jest obecnie transport. 

To był trudny rok dla właściciela marek Coccodrillo i Buslik

Brakuje kontenerów? 

Tak. Nie dość, że koszty frachtu wzrosły średnio aż siedmiokrotnie, to jeszcze nie ma kontenerów. Na dodatek kontrakty nie gwarantują, że towar zostanie dostarczony w określonym czasie. To bardzo ciężka sytuacja. 

Czy to nie skłania do tego, żeby wyprowadzić produkcję z Chin? 

Tak, nearshoring to jeden z kierunków. W Chinach produkujemy obecnie ok. 30 proc. naszych towarów. Niewiele, bo ok. 2-3 proc. w Polsce , ale mamy  nadzieję na większy udział tej produkcji , w szczególności poprzez szyjącą dla nas czapki naszą spółkę zależną. Jednakże nie oszukujmy się – bawełna w Polsce nie rośnie, więc musimy mieć zdywersyfikowany łańcuch dostaw. Intensywnie pracujemy nad uruchomieniem produkcji w Turcji. 

Coccodrillo optymalizuje sieć sprzedaży

Czy będzie w waszych sklepach drożej?

Tak, bo to problem dotyczący całego rynku. Patrząc na ceny prądu i gazu ciężko obecnie powiedzieć, czy to będzie 5 proc. czy 10 proc. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.97.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!