Coccodrillo mocniej w internecie


W maju przychody ze sprzedaży e-commerce zanotowane przez spółkę CDRL w Polsce były o 142 proc. wyższe niż przed rokiem i wyniosły 0,97 mln zł. W tradycyjnych sklepach sprzedaż wzrosła o 23 proc. osiągając 13,47 mln zł.
- Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży osiągniętych w Polsce w maju i z optymizmem patrzymy na kolejne miesiące – skomentował wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.
Narastająco od początku roku przychody w polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 52,85 mln zł i były o 13 proc. wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce w okresie styczeń – maj wyniosły 4,7 mln zł. Oznacza to wzrost o 112 proc. w stosunku do stanu sprzed roku.
W cały zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13 proc. do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7 proc. do 13,3 mln zł.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.
CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.