PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Coccodrillo na plusie. Pomaga e-commerce

Coccodrillo na plusie. Pomaga e-commerce
Coccodrillo, mat. prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 maj 2016 10:07

Intensywne działania w internecie, rozbudowa sieci sprzedaży i utrzymywanie dyscypliny kosztowej to kluczowe czynniki, dzięki którym CDRL utrzymuje wzrosty.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 13 maj 2016 10:07

Przychody Grupy CDRL w I kwartale 2016 r. wyniosły 42,06 mln zł wobec 37,80 mln zł przed rokiem. Skonsolidowany zysk netto wzrósł w tym okresie do 872 tys. zł wobec 728 tys. zł rok wcześniej.

 -Intensywne działania w internecie, rozsądna i zaplanowana rozbudowa sieci sprzedaży, dobrze przyjęte kolekcje i utrzymywanie dyscypliny kosztowej to kluczowe czynniki, dzięki którym CDRL utrzymuje wzrosty, nawet w trudnych warunkach rynkowych – powiedział prezes Marek Dworczak.

Na uwagę zasługuje wzrost efektywności sprzedaży. Rentowność sprzedaży w okresie styczeń – marzec 2016 r. wyniosła 1,93 pro wobec 1,84 proc. w poprzednim roku.

- W naszej branży I kwartał nie jest najważniejszy jeśli chodzi o wynik całoroczny, jesteśmy jednak zadowoleni z tych trzech miesięcy. Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami oraz założeniami – dodał wiceprezes Tomasz Przybyła.

Na koniec marca sieć Coccodrillo liczyła 446 punktów sprzedaży. Oznacza to wzrost o 73 sklepy (20 proc.) w stosunku do stanu sprzed roku. Spółka posiadała 233 sklepy o łącznej powierzchni 16.271 mkw. w Polsce, 126 sklepów o łącznej powierzchni 5 818 mkw. w innych krajach Unii Europejskiej i 87 punktów handlowych poza UE.

Marka Coccodrillo jest obecna na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

Bardzo ważnym elementem strategii rozwoju CDRL jest sklep internetowy. W maju zeszłego roku spółka uruchomiła nową platformę e-commerce. Obecnie wykorzystuje jej możliwości do bardzo dynamicznego wzrostu w tym kanale sprzedaży. W I kwartale 2016 r. przychody z e-commerce wyniosły już blisko 3 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 112 proc. w skali roku.

Zarząd zaproponował, żeby na dywidendę przeznaczyć 5,12 mln zł z jednostkowego zysku CDRL, który w 2015 r. wyniósł 8,17 mln zł. Oznaczałoby to wypłatę w wysokości 0,85 zł na akcję (wobec 0,75 zł na akcję przed rokiem).

Ostateczną decyzję w sprawie dywidendy podejmie walne zgromadzenie zwołane na 17 maja.

 

 

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.67.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!